Koszulka z nadrukiem - sposób na promowanie marki
Popularnym sposobem na promowanie marki stały się koszulki z nadrukiem przedstawiającym logo czy hasło. Stosuje się je jako część stroju roboczego, a czasem także jako upominki do wygrania w konkursach. Odpowiednio zaprojektowana koszulka może sprawić, że logo marki zostanie lepiej zapamiętane przez klientów. Warto więc zdecydować się na tę metodę promowania firmy - jest bowiem atrakcyjna cenowo i skuteczna. Dowiedz się, jak zaprojektować koszulkę, żeby przyniosła oczekiwane efekty. Podpowiadamy również, na co zwrócić uwagę, planując nadruk.
Jak zaprojektować koszulkę?
To, jaką koszulkę wybierzesz do promowania własnej marki, będzie miało wpływ na wizerunek firmy. Ważny jest więc nie tylko nadruk, lecz także krój stroju. Zastanawiając się, jak zaprojektować koszulkę z nadrukiem, weź pod uwagę to, czym zajmuje się Twoja firma. Innego stroju potrzebował będzie sprzedawca, innego kurier, a jeszcze innego recepcjonistka w gabinecie medycyny estetycznej.
Rozpocznij od wybrania fasonu. U nas znajdziesz rozmaite koszulki - zarówno luźne, jak i bardziej eleganckie. T-shirty o klasycznym kroju sprawdzą się między innymi w firmach kosmetycznych - zapewnią wygodę makijażystom czy manikiurzystom. Będą też idealnym rozwiązaniem na targach, gdzie posłużą jako strój roboczy pracowników, ale też jako upominek dla osób odwiedzających stanowisko. T-shirty o klasycznym kroju są na tyle uniwersalne, że sprawdzą się też jako dodatek do nagrody w konkursie organizowanym, na przykład w mediach społecznościowych.
Jeśli chcesz, żeby pracownicy wyglądali bardziej elegancko, zdecyduj się na koszulki o fasonie polo. Takie modele doskonale sprawdzą się dla pracowników recepcji. Warto pamiętać, że koszulki polo nadruk mogą mieć zarówno z przodu, jak i z tyłu. Dobrym rozwiązaniem są także koszulki z długim rękawem - warto je wybrać szczególnie na chłodniejsze miesiące. Gładkie modele są na tyle uniwersalne, że będą pasowały na rozmaite okazje i do wielu zawodów. Sprawdzą się zarówno kobietom, jak i mężczyznom.
Zastanawiając się, jak zaprojektować koszulkę, weź pod uwagę jej kolor. Warto zdecydować się na barwę, która kojarzy się z Twoją marką. Zwróć również uwagę na to, jak logo zaprezentuje się na wybranym odcieniu tła, a także, w jaki sposób kojarzą się pewne kolory. Należy pamiętać, że ubrania robocze z logo powinny tworzyć z marką spójność wizualną. Do eleganckich miejsc lepiej sprawdzi się stonowana kolorystyka, na przykład granatowy, czarny czy szary. W przypadku gabinetów kosmetycznych odpowiednia będzie biel, a w spa sprawdzi się, na przykład różowy.
Zastanawiasz się, jak zaprojektować koszulkę przy pomocy programu Photoshop? Dla początkującej osoby może to być dość trudne, dlatego przygotowaliśmy tak różnorodną ofertę modeli, spośród których z pewnością znajdziesz krój, który będzie pasował do wizerunku Twojej firmy.
Jak zaprojektować nadruk na koszulkę?
Jeśli wiesz już, jaką koszulkę wybrać, czas na zaprojektowanie nadruku. Różnorodność dostępnych metod znakowania odzieży pozwoli Ci na dużą różnorodność. Na koszulkach można umieścić logo, nazwę czy hasło firmy, a także dowolną grafikę w dużym rozmiarze. Miejsce jest tak naprawdę dowolne - może być to przód koszulki lub jej tył, a także niewielka kieszonka czy rękaw, a nawet kołnierzyk.
Zastanawiając się, jak zaprojektować nadruk na koszulkę, weź pod uwagę odcień materiału. Jeśli chcesz, żeby logo czy hasło były dobrze widoczne, skorzystaj z zasady kontrastu. Jeśli Twoje logo jest białe, zdecyduj się na granatową koszulkę - takie połączenie zaprezentuje się estetycznie.
Projektując logo, musisz również zdecydować o jego wielkości. Tutaj panuje pełna dowolność. Możliwość wykorzystania rozmaitych technik znakowania odzieży pozwoli Ci zarówno na niewielki znak na kołnierzyku, jak i ogromną grafikę umieszczoną na tylnej części koszulki.
Warto skorzystać z wizualizacji, co oferuje nasza firma. Dzięki temu przed otrzymaniem zaprojektowanych koszulek dowiesz się, jak będą wyglądały. To dobry czas, żeby wprowadzić jeszcze jakąś zmianę i dopracować t-shirt. Dzięki wizualizacji dowiesz się, czy wybrane miejsce na logo jest odpowiednie, a kolorystyka znaku spełnia Twoje oczekiwania.