Ubrania dla pracowników - Który rodzaj odzieży firmowej sprawdzi się w Twojej branży
Ubrania dla pracowników - Który rodzaj odzieży firmowej sprawdzi się w Twojej branży

Ubrania z logo dla pracowników firmy

Odpowiednio dobrana odzież firmowa jest istotnym elementem wyposażenia każdego pracownika firmy. Odzież firmowa jest wizytówką poszczególnych zawodów i tworzy wizerunek Twojej załogi. W przypadku odzieży roboczej z punktu widzenia bezpieczeństwa zabezpieczenie pracownika jest istotnym zapewniającym odpowiedni komfort pracy. Jakiego zatem dokonać wyboru decydując się na zakup odzieży dla pracowników? Na wszystkie nurtujące pytania odpowiemy w dalszej części artykułu.

Gdzie sprawdzą się koszulki firmowe t-shirt dla pracowników?

Koszulki typu t-shirt najczęściej znajdują zastosowanie jako typowa odzież reklamowa na wszelkiego rodzaju imprezach i eventach firmowych. Koszulki reklamowe z logo są świetnym pomysłem na gadżet reklamowy, który będzie pełnił funkcję mobilnej reklamy. T-shirty często używane są do pracy fizycznej latem w ciepłych halach magazynowych lub zakładach produkcyjnych.

 

 

czytaj całość »
Znakowanie kurtek firmowych - Jaka technika znakowania jest najlepsza?
Znakowanie kurtek firmowych, kurtek softshell

Znakowanie kurtek - dobór odpowiedniej techniki znakowania

Kurtki firmowe są nie rozłącznym elementem odzieży outdoor dla pracowników. Mierząc się z zamiarem zakupu odzieży pracowniczej typu kurtka często zadajemy sobie pytanie, która z stosowanych przez nas technologii sprawdzi się najlepiej.

Nowoczesne kurtki typu softshell składają się z kilku warstw ochronnych zapewniających komfort termiczny, właściwości oddychające oraz wodoodporność. W jaki sposób najbezpieczniej jest nanieść logo firmowe aby kurtki nie straciły swoich właściwości a logo było trwałe i reprezentatywne? Co sprawdzi się najlepiej, haft komputerowy czy nadruk? Na te pytania odpowiemy w dalszej części artykułu.

Znakowanie kurtek haftem komputerowym - kiedy sprawdzi się najlepiej?

Niewątpliwie jedną z najbardziej popularnych technik znakowania jest haft komputerowy. Ze względu na charakter tej metody znakowania struktura materiału zostaje przebita na wylot za pomocą igły maszyny hafciarskiej. Ostatecznie wiąże się to z utratą właściwości wodoodpornych w miejscu zdobienia kurtki. Czy warto zatem stosować haft komputerowy do zdobienia kurtek?

Odpowiedź nie jest jednoznaczna, wszystko zależy od tego jakiej wielkości będzie logo na kurtce oraz w jakich warunkach będzie użytkowana kurtka.

W przypadku małego logo na piersi lub ramieniu pole powierzchni na którym umieszczona jest niewielkie i w takim wypadku nie ma zbyt wielkich obaw jeśli nie jesteśmy częścią załogi statku podczas silnego sztormu :) Duże grafiki na plecach pokrywające znaczną powierzchni kurtki faktycznie mogą sprawiać kłopot podczas warunków deszczowych gdy nie mamy parasola. Jeśli kupujemy kurtkę wyłącznie w celach reklamowych i właściwości woododporne nie są głównym priorytetem hafty na plecach kurtki wyglądają bardzo okazale.

 

 

czytaj całość »
Haft czy nadruk? Dobór odpowiedniej metody znakowania.
Haft czy nadruk? Dobór odpowiedniej metody znakowania.

Twoje logo na wyrobach tekstylnych

Do zdobienia wyrobów tekstylnych stosujemy zaawansowane technologie znakowania. Na etapie przygotowania oferty po wizualnej kontroli logo jesteśmy w stanie określić, która z metod znakowania będzie najbardziej odpowiednia. Głównymi czynnikami, które wpływają na dobór technologii są:

- rodzaj znakowanego materiału

- stopień skomplikowania logo lub grafiki

- wymiary logo lub grafiki

- liczba kolorów

- przejścia tonalne i cienie

- nakład

Kiedy warto zastosować nadruk?

Nadruki stosowane są najczęściej w przypadku bardziej skomplikowanych grafik lub gdy haft komputerowy nie jest zalecany. Trudno dostępne miejsca, duże grafiki lub logotypy z małą czcionką także warto oznakować nadrukiem dla lepszego efektu znakowania. W przypadku produktów wodoodpornych tj. kurtki, warto zrezygnować z haftu komputerowego na rzecz nadruku ze względu na utratę wodoodporności w miejscu znakowania.

Dzięki rozwojowi technologii najnowsze metody nadruków są znacznie trwalsze niż kiedyś. Firma Strefa-logo stosuje ponad 9 różnych metod nadruku : sitodruk. transfer, flex, flex odblaskowy, sublimacja, sublimacja ploterowa, druk DTG, subliflock, flock , naszywki specjalne, nadruk cyfrowy.

 

czytaj całość »
Polary firmowe - krótka historia, ciekawostki , zalety polarów
Polary firmowe - krótka historia, ciekawostki , zalety polarów

Jak powstał polar - historia

W 1979 amerykańscy naukowcy firmy Malden Mills dokonali przełomowego odkrycia, które zmieniło oblicze odzieży outdoor. Na wzór futra niedźwiedzia stworzono innowacyjny materiał składający się z cienkich poliestrowych splotów o kształcie rureczki. Pojedyncza rureczka osiąga nawet 40km długości zachowując przy tym niewielką wagę 5g. Początkowo w sprzedaży dostępna wyłącznie była tkanina Polartec. Z czasem zaczęto wprowadzono dodatkowe warianty, co poskutkowało powstaniem materiału znanego dziś. Obecnie dzieli się polary ze względu na gramaturę i sposób wykończenia.

Ciekawostka:

Bluza polarowa charakteryzuje się doskonałymi właściwościami termoizolacyjnymi i ma lepsze właściwości cieplne niż wełna! Polar zachowuje je nawet po zamoczeniu!

 

czytaj całość »
Firmowa koszulka polo - kiedyś i dziś
Firmowa koszulka polo - kiedyś i dziś

Historia koszulki polo

W latach 20 XX wieku francuski Tenisista Rene Lacoste zaprojektował biała koszulkę z kołnierzem i krótkimi rękawami, która zapoczątkowała nową erę w dziedzinie odzieży reklamowej oraz sportu. Pierwszy raz zaprezentował się w niej w 1926 roku na turnieju US Open. Koszulka Rene była wykonana z bawełny, posiadała guziki oraz miękki kołnierz. W tamtych czasach tenisiście nosi mało praktyczne koszule z długim rękawem oraz długie spodnie. Z tego względu koszulka polo zaprojektowana przez Rene Lacoste wzbudziła ogromne zainteresowanie. Pierwotnie produkowano koszulki polo tylko w białym kolorze przeznaczone wyłącznie dla tenisistów. Dopiero z czasem zaczęto wprowadzać nowe kolory i stosować je w innych dziedzinach sportowych.

Koszulki polo dla pracowników - jak to wygląda dzisiaj.

Obecnie koszulki polo stały się bardzo popularnym uniformem pracowniczym. Dzięki swojej charakterystyce wykonania posiadają bardziej formalny wygląd niż klasyczne koszulki t-shirt a są bardziej komfortowe w użytkowaniu niż koszule biznesowe. Firmy bardzo często decydują się na zakup koszulek polo z personalizacją dla swoich pracowników. W wielu przedsiębiorstwach koszulki polo stały się elementem stroju codziennego.

czytaj całość »
Jaka gramatura odzieży jest najlepsza? Czy gramatura świadczy o jakości wyrobów tekstylnych?
Jaka gramatura odzieży jest najlepsza? Czy gramatura świadczy o jakości wyrobów tekstylnych?

Co to jest jest gramatura odzieży?

Zgodnie z definicją gramatura to ciężar (masa) jednego metra kwadratowego wyrobu wyrażona w gramach np.400 g/m² .

Przykład: Polar o gramaturze 280 g/m² i całkowitej powierzchni 1m² waży 280 gram.

Polary o wyższej gramaturze są cieplejsze

Generalnie można przyjąć taką zasadę,że im wyższa gramatura tym polar jest cieplejszy. Warto jednak pamiętać,że oprócz samej gramatury wpływ na izolację cieplną ma także rodzaj zastosowanej przędzy oraz technika wykonania materiałów.

Czy gramatura ma bezpośredni wpływ na znakowanie odzieży?

Zdecydowania tak. W przypadku znakowania koszulek t-shirt oraz koszulek polo istotnym aspektem jest odpowiednia gramatura. Zbyt cienkie koszulki o niskiej gramaturze ( poniżej 120 g/m²) mogą uszkodzić się podczas znakowania haftem komputerowym lub nadruk może zostać nie właściwie przetransferowany. Najbardziej odpowiednie będą koszulki o gramaturze większej niż 150 g/m².

 

czytaj całość »
Zalety odzieży firmowej z logo
Zalety odzieży firmowej z logo

Zacznij się wyróżniać - zwiększ rozpoznawalność swojej marki!

Odzież firmowa z logo to niezwykle skuteczna mobilna reklama Twojej firmy. Dzięki ubraniom z logo Twojej firmy możesz dotrzeć w nawet najbardziej trudno dostępne miejsca. Pracownicy Twojej firmy staną się dobrze rozpoznawalni dla Twoich potencjalnych klientów.

Budowanie więzi pracowników z firmą - jesteśmy jedną drużyną!

Dzięki jednakowej garderobie Twoim pracownikom będzie łatwiej się zintegrować. Jednolity dress code pozytywnie wpłynie na pracę w zespole. Przed zakupem odzieży firmowej warto wspólnie ustalić potrzeby i oczekiwania Twoich pracowników. Dobrze dobrana wygodna odzież przyniesie efekty w postaci większej wydajności pracy Twojej załogi.

czytaj całość »
Zastosowanie polarów firmowych z logo
Zastosowanie polarów firmowych z logo

Polary firmowe z logo dla pracowników

Wraz z nadejściem jesieni i spadkiem temperatur rozpoczyna się sezon na odzież firmową outdoor dla pracowników. Świetnym pomysłem mogą okazać się polary firmowe z logo. Polar jest bardzo uniwersalny i sprawdzi się w wielu branżach i zawodach. Dodatkowo tego typu odzież z logo doskonale wpłynie na wizerunek Twojego przedsiębiorstwa i sprawi, że Twoja marka stanie się bardziej rozpoznawalna. Polary z haftem dla pracowników są bardzo ciepłe i lekkie, nie krępują ruchów oraz oddychają. Polary firmowe to dobre rozwiązanie dla pracowników,którzy podczas wykonywania swoich obowiązków przebywają w słabo ogrzewanej hali lub muszą na moment wyjść na zewnątrz i potrzebują szybko nałożyć coś ciepłego.

 

Polary robocze do pracy fizycznej

Z myślą o pracy w trudnych warunkach producenci polarów postanowili zastosować innowacyjne rozwiązania ochronne w celu zwiększenia wytrzymałości najbardziej narażonych miejsc polarów na uszkodzenia. Na polarach roboczych dla pracowników zastosowano dodatkowe wzmocnienia na ramionach i łokciach. A plastikowe zamki zastąpione znacznie wytrzymalszymi, metalowymi. Tego typu polary świetnie sprawdzą się na budowach, pracach leśnych, robotach miejskich lub ogrodach.

 

czytaj całość »
Parasol reklamowy z nadrukiem - atrakcyjny gadżet reklamowy
Parasol reklamowy z nadrukiem - atrakcyjny gadżet reklamowy

Parasol z nadrukiem - Idealne miejsce na Twoją reklamę.

Parasol z logo to ponadczasowy gadżet reklamowy cieszący się olbrzymią popularnością. Dużą zaletą produktu jest mobilność Twojej reklamy która ukaże się wielokrotnie w różnych miejscach,dzielnie promując Twoją markę.Parasol to produkt wielokrotnego użytku który idealnie sprawdzi się w pochmurny deszczowy dzień. Idealny prezent dla Twoich pracowników lub klientów, sprawdzi się na imprezach firmowych lub eventach W naszej ofercie znajdą Państwo szeroką gamę parasoli reklamowych dla każdego - od najbardziej popularnych parasoli reklamowych po ekskluzywne zestawy VIP .

Parasol z Twoim logo firmowym - najnowsze trendy znakowania

Ze względu na to ryzyko utraty wodoodporności na parasolach reklamowych nie stosujemy znakowania w postaci haftu komputerowego. Czasza zdobiona jest za pomocą nadruku np. sitodrukiem lub termotransferem. Rączką parasolki także jest idealnym miejscem na którym możemy umieścić Twoje logo firmowe np. w formie wypukłej naklejki epoksydowej. W niektórych przypadkach szczególnie istotnym elementem jest dyskrecja. Możemy umieścić logo od wewnętrznej strony czasy parasola tak,że logo widoczne jest tylko dla osoby która trzyma parasolkę w ręce. Na drewnianych rękojeściach popularny jest grawer laserowy.

czytaj całość »
Blog chmura tagów
Blog archiwum
nie pon wto śro czw pią sob
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium