Regulaminy

Określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, sklepie oraz o prawach Konsumenta i wszystkich innych podmiotach dokonujących zakupów w Sklepie.

SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja Zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zastrzeżenia
§ 12 Postanowienia dotyczące Kupujących niebędących Konsumentami oraz Klientami JDG


Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy

  • 1 DEFINICJE

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Konsument – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Kupujący - każdy podmiot składający Zamówienie w Sklepie.
Klient JDG - przedsiębiorca który prowadzi aktywną jednoosobową działalność gospodarczą a przedmiot umowy jest bez związku z jego
zawodowym charakterem.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep - sklep internetowy Sklep Strefa-Logo prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://strefa-logo.pl.
Sprzedawca - przedsiębiorcy wpisani co Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej:
a) Aleksander Smykowski, NIP 9372617084, nr REGON 243461678 - wspólnik spółki cywilnej, adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Montażowa 7/218, 43-300, Bielsko-Biała.
b) Piotr Niedokos, NIP 5472122150, nr REGON 363065627 - wspólnik spółki cywilnej, adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Montażowa 7/218, 43-300, Bielsko-Biała.
prowadzący działalność w ramach spółki cywilnej pod nazwą Strefa-Logo Aleksander Smykowski i Piotr Niedokos spółka cywilna z siedzibą pod adresem ul. Montażowa 7/218, 43-300, Bielsko Biała, NIP 5472206504, nr REGON 380991016.

Oznaczenie – indywidualny element graficzny przesyłany Sprzedawcy przez Kupującego, w celu wykonania oznaczenia np. nadruku na produkcie.

Usługa – Usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Kupujących, polegająca na wykonaniu indywidualnego oznaczania produktów np. poprzez dokonanie nadruku loga.

Zamówienie – oferta zawarcia umowy sprzedaży towaru widocznego w Sklepie, w rozumieniu Kodeksu cywilnego, składana Sprzedawcy przez Kupującego za pośrednictwem Sklepu lub wiadomości e-mail, zawierająca co najmniej: oznaczenie towaru, jego cenę oraz koszt dostawcy.

  • 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
  1. Adres pocztowy: ul. Montażowa 7/218, 43-300 Bielsko-Biała
  2. Adres e-mail: kontakt@strefa-logo.pl
  3. Telefon: 505868352
  • 3 WYMOGI TECHNICZNE
  1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
  • Urządzenie z dostępem do Internetu
  • Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.

Dla złożenia Zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.

  • 4 ZAKUPY W SKLEPIE
  1. Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar bez dodatkowego kosztu Oznaczenia, w tym zawierają podatek VAT (w Sklepie podane są ceny zarówno netto jak i brutto)
  2. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę Zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru. Cenę Oznaczenia (jeżeli dotyczy) Sprzedawca wycenia indywidualnie.
  3. Kupujący poprzez wiadomość e-mail składa Sprzedawcy Zamówienie lub zapytanie ofertowe.
  4. Wybrany do kupienia towar należy wskazać w wiadomości e-mail do Sprzedawcy wraz z plikami graficznymi (w przypadku towaru z Oznaczeniem)
  5. Następnie Kupujący otrzymuję od Sprzedawcy podsumowanie Zamówienia oraz proformę do zapłaty.
  6. Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji w momencie zaksięgowania przelewu środków na koncie Sprzedawcy, które Kupujący przelał na podstawie wcześniej otrzymanej proformy.
  7. W momencie przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę następuje zawarcie umowy sprzedaży towaru na warunkach określonych w Zamówieniu.
  8. Przyjęcie Zamówienia przez Sprzedawcę dokonane z zastrzeżeniem zmiany lub z uzupełnieniem jego treści poczytuje się za nową ofertę i dopiero po jej przyjęciu przez Kupującego następuje zawarcie umowy sprzedaży.
  9. Sprzedawca niezwłocznie ustosunkuje się do otrzymanego Zamówienia.
  10. Sprzedawca przekaże Konsumentowi lub Firmie JDG potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru – w przypadku umowy sprzedaży lub przed rozpoczęciem świadczenia Usługi – w przypadku umowy o świadczenie Usługi.
  11. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto ale nie jest to konieczne do złożenia zamówienia.

 

  • 5 PŁATNOŚCI
  1. Za złożone Zamówienie można zapłacić:
    1. Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
  2. Za Zamówienie należy zapłacić w terminie 14 dni.
  3. Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.
  • 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
  1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
  2. Termin realizacji zamówienia jest ustalany indywidualnie z Kupującym w zależności od aktualnego obłożenia produkcji, metody zdobienia (jeżeli dotyczy) oraz dostępności konkretnych przedmiotów.
  3. Sprzedawca przystępuję do realizacji Zamówienia po wpłacie z góry.
  4. W sytuacji, gdy w ramach jednego Zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
  5. Państwa, na terytorium których realizowana jest dostawa ; cała Unia Europejska

Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:

    1. Za pośrednictwem firmy kurierskiej
    2. Za pośrednictwem Poczty Polskiej
  • 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  1. Konsument oraz Klient JDG ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
    1. W którym Konsument lub Klient JDG wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta lub Klienta JDG weszła w posiadanie tego towaru.
    2. W którym Konsument lub Klient JDG wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsument lub Klient JDG, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
  3. Aby Konsument lub Klient JDG mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
  4. Konsument lub Klient JDG może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument lub Klient JDG wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 

    SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  6. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Klientowi JDG wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta lub Klienta JDG sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta lub Klienta JDG o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
  7. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub Klienta JDG użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub Klient JDG zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument lub Klient JDG nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  9. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul. Montażowa 7/218, 43-300 Bielsko-Biała niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument lub Klient JDG poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument lub Klient JDG odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
  10. Konsument lub Klient JDG ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  11. Konsument lub Klient JDG odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  12. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą Konsument lub Klient JDG również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Konsument lub Klient JDG zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
  13. Jeżeli Konsument lub Klient JDG złoży oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjmie jego Zamówienie, Zamówienie przestaje wiązać.
  • 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub Klientowi JDG w odniesieniu do umowy:
    1. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub Klienta JDG lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. nieodwracalnego naniesienia oznaczenia w postaci logotypu na odzież)
    2. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
    3. W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
    4. O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta lub Klienta JDG przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  • 9 REKLAMACJE
  1. W przypadku wystąpienia wady towaru Konsument lub Klient JDG ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
  2. Korzystając z rękojmi Konsument lub Klient JDG może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
    1. Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
    2. Przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
    3. Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
    4. Żądać usunięcia wady
  3. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
  4. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Konsument lub Klient JDG jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta lub Klienta JDG na koszt Sprzedawcy, na adres ul. Montażowa 7/218, 43-300 Bielsko-Biała.
  5. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
  6. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
  7. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni. 

    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  8. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
    1. Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
    2. Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
    3. Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów.
    4. Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

  • 10 DANE OSOBOWE
  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
  • 11 ZASTRZEŻENIA
  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  2. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
  3. Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.
  4. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
  5. W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie postanowienia niniejszego Regulaminu dotyczące umów sprzedaży stosuje się odpowiednio do umów o świadczenie Usługi.

 

  • 12 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KUPUJĄCYCH NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI ORAZ KLIENTAMI JDG
  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument oraz Klient JDG.
  2. W przypadku składania Zamówienia Sprzedawca prześle Kupującemu niebędącym Konsumentem lub Klientem JDG fakturę pro forma. Poprzez jej opłacenie, Kupujący niebędącym Konsumentem lub Klientem JDG akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu.
  3. W przypadku skorzystania przez Kupującego niebędącego Konsumentem lub Klientem JDG z możliwości sprawdzenia próbki odzieży, Kupujący niebędący Konsumentem lub Klientem JDG zobowiązuje się odesłać Sprzedawcy próbkę, na własny koszt w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania danej próbki.
  4. Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem lub Klientem JDG jest wyłączona.
  5. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem lub Klientem JDG sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  6. Kupujący niebędący Konsumentem lub Klientem JDG może złożyć Zamówienie poprzez przesłanie Sprzedawcy wiadomości e-mail na adres wskazany w §2 ust. 2 Regulaminu, podając dane niezbędne do zrealizowania Zamówienia.
  7. W momencie przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę następuje zawarcie umowy sprzedaży na warunkach określonych w korespondencji i niniejszym regulaminie między Kupującym, a Sprzedawcą.
  8. Po opłaceniu proformy nie ma możliwości modyfikacji (np. rozmiaru lub koloru odzieży) lub też całkowitego anulowania zamówienia chyba że sprzedawca wyrazi na to zgodę (każdy towar zamawiany jest pod konkretną realizację od producentów/dostawców, u których późniejsze zwroty nie są możliwe, dlatego też rezygnacja z zamówienia nie jest możliwa - prosimy o przemyślane zakupy).

USŁUGA INDYWIDUALNEGO OZNACZANIA PRODUKTÓW

  1. Dokonując zamówienia na Usługę Kupujący zobowiązany jest do dostarczenia Oznaczenia bez wad prawnych, nienaruszającego w żaden sposób praw osób trzecich. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne naruszenia niniejszego postanowienia przez Kupującego. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne naruszenia niniejszego postanowienia przez Kupującego. W przypadku podniesienia przez osobę trzecią roszczeń względem Sprzedawcy z tytułu posłużenia się przez Sprzedawcę Oznaczeniami dostarczonymi przez Kupującego - Kupujący zobowiązuje się pokryć wszelkie poniesione przez Sprzedawcę w związku z tymi roszczeniami koszty, a w szczególności koszty odszkodowań i ugód poniesione przez Sprzedawcę, a także przystąpić do ewentualnego postępowania sądowego w charakterze interwenienta ubocznego
  2. Kupujący może skorzystać z usługi, w ramach której Sprzedawca wykona usługę wizualizacji, która polega na przedstawieniu Kupującemu do dwóch wizualizacji Oznaczenia na produkcie.
  3. Wizualizacja ma charakter poglądowy, a Sprzedawca nie gwarantuje identycznego wykonania zamówienia z przedstawioną wizualizacją, na co Kupujący wyraża zgodę.
  4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne błędy gramatyczne lub ortograficzne w przekazanych przez Kupującego Oznaczeniach.
  5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakość przesłanego Oznaczenia przez Kupującego.
  6. Kupujący zobowiązany jest niezwłocznie po dokonaniu zamówienia na Usługę dostarczyć Sprzedawcy Oznaczenie na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu, w formacie pliku CDR, AI, EPS, PDF. Dodatkowo Kupujący niezwłocznie po złożeniu zamówienia przesyła Sprzedawcy:
  • precyzyjny opis Oznaczenia,
  • wymiary Oznaczenia,
  • umiejscowienie Oznaczenia,
  • kolorystykę Oznaczenia w systemie PANTONE.
  1. Przesyłając Oznaczenie, Kupujący udziela Sprzedawcy nieograniczonej terytorialnie i czasowo, nieodpłatnej licencji na wykorzystanie Oznaczenia na wszelkich polach eksploatacji, niezbędnych do zrealizowania Usługi w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu – wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową.
  2. Przesyłając Oznaczenie, Kupujący udziela Sprzedawcy nieograniczonej terytorialnie i czasowo, nieodpłatnej licencji w zakresie umieszczenia oznaczenia w portfolio Sprzedawcy, w tym zwłaszcza poprzez publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym – oznaczenie w tym przypadku zostanie umieszczone w portfolio Sprzedawcy jedynie jako zdjęcie projektu odzieży z Oznaczeniem.
  3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności wobec Kupującego za różnice rozmieszczenia Oznaczenia, które to rozmieszczenie może nieznacznie różnić się od wskazań Kupującego.
  4. Sprzedawca informuje, że ze względu na indywidualne ustawienie monitora, odcienie odzieży mogą się nieznacznie różnić, reklamacje z tego tytułu nie będą uznawane.

 

Załącznik nr 1 do Regulaminu

Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument lub Klient JDG może, ale nie musi skorzystać: 


WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Strefa-Logo Aleksander Smykowski i Piotr Niedokos spółka cywilna
ul. Montażowa 7/218, 43-300 Bielsko-Biała adres e-mail: kontakt@strefa-logo.pl

- Ja ......................................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

....................................................................................................................................................................................................................................

....................................................................................................................................................................................................................................

....................................................................................................................................................................................................................................

- Data odbioru .........................................................................................................................................................................................................

- Imię i nazwisko Konsumenta(ów) .....................................................................................................................................................................

- Adres Konsumenta(ów) ......................................................................................................................................................................................

....................................................................................................................................................................................................................................

.............................................................................................
Podpis Konsumenta lub Klienta JDG
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) 


Data ............................................

(*) Niepotrzebne skreślić.

 

Regulamin konta

Regulamin konta w sklepie Sklep Strefa-Logo

SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Konto
§ 5 Reklamacje
§ 6 Dane osobowe 
§ 7 Zastrzeżenia

  • 1 DEFINICJE

Konto – uregulowana w niniejszym regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Kupujący - każdy podmiot Kupujący w Sklepie. 
Sklep – sklep internetowy Sklep Strefa-Logo prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://strefa-logo.pl
Sprzedawca - przedsiębiorcy wpisani co Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej:
a) Aleksander Smykowski, NIP 9372617084, nr REGON 243461678 - wspólnik spółki cywilnej, adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Montażowa 7/218, 43-300, Bielsko-Biała.
b) Piotr Niedokos, NIP 5472122150, nr REGON 363065627 - wspólnik spółki cywilnej, adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Montażowa 7/218, 43-300, Bielsko-Biała.
prowadzący działalność w ramach spółki cywilnej pod nazwą Strefa-Logo Aleksander Smykowski i Piotr Niedokos spółka cywilna z siedzibą pod adresem ul. Montażowa 7/218, 43-300, Bielsko Biała, NIP 5472206504, nr REGON 380991016.

  • 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
  1. Adres pocztowy: ul. Montażowa 7/218, 43-300 Bielsko-Biała
  2. Adres e-mail: kontakt@strefa-logo.pl
  3. Telefon: 505868352
  • 3 WYMOGI TECHNICZNE
  1. Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
  • Aktywne konto e-mail
  • Urządzenie z dostępem do Internetu
  • Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies
  • 4 KONTO
  1. Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego, ale jednocześnie konieczne do dokonania zakupów w Sklepie.
  2. Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego.
  3. W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
  4. W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.
  5. Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
  6. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: kontakt@strefa-logo.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.
  • 5 REKLAMACJE
  1. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail kontakt@strefa-logo.pl.
  2. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni. 

    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  3. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta lub Klienta JDG rezultatu Konsument lub klient JDG może skorzystać m.in. z:
    1. Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
    2. Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
    3. Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  • 6 DANE OSOBOWE
  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
  • 7 ZASTRZEŻENIA
  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  2. Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
  3. W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu Konta.
  4. Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:
    1. konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu
    2. poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi
    3. zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji regulaminu Konta.
  5. Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie regulaminu Konta co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
  6. W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy kontakt@strefa-logo.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.
  7. W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
  8. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym nie będącym Konsumentem lub Klientem JDG sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  9. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta lub Klienta JDG wynikających z przepisów prawa.





Regulamin newslettera

sklepu Sklep Strefa-Logo

  • 1 DEFINICJE

Newsletter – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Usługobiorca może otrzymywać od Usługodawcy drogą elektroniczną uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Sklepu, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach w Sklepie. 
Sklep – sklep internetowy Sklep Strefa-Logo prowadzony przez Usługodawcę pod adresem https://strefa-logo.pl
Usługodawca - przedsiębiorcy wpisani co Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej:
a) Aleksander Smykowski, NIP 9372617084, nr REGON 243461678 - wspólnik spółki cywilnej, adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Montażowa 7/218, 43-300, Bielsko-Biała.
b) Piotr Niedokos, NIP 5472122150, nr REGON 363065627 - wspólnik spółki cywilnej, adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Montażowa 7/218, 43-300, Bielsko-Biała.
prowadzący działalność w ramach spółki cywilnej pod nazwą Strefa-Logo Aleksander Smykowski i Piotr Niedokos spółka cywilna z siedzibą pod adresem ul. Montażowa 7/218, 43-300, Bielsko Biała, NIP 5472206504, nr REGON 380991016.
Usługobiorca - każdy podmiot korzystający z usługi Newsletter. 

  • 2 Newsletter
  1. Usługobiorca może dobrowolnie skorzystać z usługi Newsletter.
  2. Dla skorzystania z usługi Newsletter niezbędne jest urządzenie z przeglądarką internetową w najnowszej wersji, obsługującą JavaScript oraz pliki cookies, z dostępem do sieci Internet oraz aktywne konto e-mail.
  3. Wiadomości e-mail wysyłane w ramach tej usługi wysyłane będą na adres e-mail podany przez Usługobiorcę w momencie zapisywania się do Newslettera.
  4. Usługobiorca, w celu zawarcia umowy i zapisania się do usługi Newsletter, w pierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego miejscu w Serwisie swój adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane w ramach Newslettera. Następnie, na podany w pierwszym kroku adres e-mail, Usługodawca wyśle Usługobiorcy wiadomość weryfikującą adres e-mail, w której znajdzie się link do potwierdzenia przez Usługobiorcę woli zapisania się do Newslettera. Po potwierdzeniu przez Usługobiorcę woli zapisania się do Newslettera zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi, a Usługodawca rozpocznie jej świadczenie na rzecz Usługobiorcy.
  5. W wiadomościach wysyłanych w ramach Newslettera będzie znajdować się informacja o możliwości wypisania się z niego, a także link do wypisania się.
  6. Usługobiorca może wypisać się z Newslettera, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie, korzystając z opcji, o której mowa w ust. 5 lub wysyłając wiadomość na adres e-mail Usługodawcy: kontakt@strefa-logo.pl.
  7. Skorzystanie przez Usługobiorcę z linka do wypisania się z Newslettera lub wysłanie wiadomości z żądaniem wypisania z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakresie świadczenia tej usługi.
  • 3 Reklamacje
  1. Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące Newslettera należy zgłaszać Usługodawcy na adres e-mail: kontakt@strefa-logo.pl.
  2. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
  • 4 Dane osobowe
  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę podczas korzystania z Newslettera jest Usługodawca.
  2. Dane osobowe Usługobiorcy przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
  • 5 Postanowienia końcowe
  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu tylko z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany regulaminu spowodowaną modernizacją usługi Newsletter lub zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na świadczenie usługi przez Usługodawcę.
  2. Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w momencie zapisywania się do Newslettera co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmian w życie.
  3. W przypadku gdy Usługobiorca nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się, że akceptuje je.
  4. W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Usługobiorca powinien wysłać informację o tym na adres e-mail Usługodawcy: kontakt@strefa-logo.pl, co będzie skutkować rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi z chwilą wejścia w życie planowanych zmian.
  5. Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.

 

 

 

Infolinia:

Telefon: 505 868 352

Email: kontakt@strefa-logo.pl

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium