Ciepły bezrękawnik firmowy o wysokiej gramaturze 550g/m2. Dzięki zastosowaniu poliestrowej powłoki 210T kamizelka jest wiatro i wodoodporna. Model posiada ocieplany odpinany kaptur. Zamek został osłonięty klapą sztormową w celu zwiększenia ochrony przed wodą i wiatrem. Dodatkowym atutem jest patka osłaniająca podrubek. Na zewnątrz znajdują się 2 kieszenie zewnętrzne a w środku kieszeń wewnętrzna na klatce piersiowej. Kieszenie zapinane są na zamek. Dół kamizelki regulowany jest elastycznym troczkiem.nątrz.
Bezrękawnik firmowy dla pracowników
Na kamizelce firmowej wykonamy dla Państwa logo firmowe w postaci haftu lub nadruku. W przypadku bezrękawników pikowanych zalecane jest wykonanie zdobienia na jednym z paneli kamizelki. Zazwyczaj zdobimy bezrękawniki na lewej piersi lub na jednym z paneli pleców.
Zalecanymi metodami znakowania wśród nadruków są transfery w postaci nadruku cyfrowego, sitodruku pośredniego lub lithotransferu.
Szczegóły dotyczące produktu:
Warstwa zewnętrzna: 210T poliester z powłoką AC
Wypełnienie: 550 g/m2 watowanie z poliestru
Podszewka: mikropolar
Wodoodporny
Wiatroszczelny
Odpinany, ocieplany kaptur
Długi zamek osłonięty klapą sztormową zapinaną na zatrzaski
Patka ochraniająca podbródek
Kieszeń wewnętrzna na klatce piersiowej oraz kieszenie boczne zapinane na zamek błyskawiczny
Czapki 5-panelowe mają swoje korzenie w latach 80. XX wieku. Powstały jako element garderoby dla rowerzystów oraz miłośników skateboardingu. Ich wygodna konstrukcja i prostota szybko zdobyły popularność wśród młodzieży poszukującej alternatywnego stylu.
Wiosenna pogoda potrafi być niezwykle kapryśna, co ma bezpośredni wpływ na wybór odzieży dla pracowników pracujących na zewnątrz. W jednym momencie możemy cieszyć się słońcem i ciepłem, a chwilę później zostać zaskoczeni zimnym wiatrem lub opadami deszczu.
Apaszki to niezwykle wszechstronne dodatki, które mogą znacząco wpłynąć na nasz styl. Potrafią one dodać elegancji, koloru i oryginalności do każdej stylizacji. Właściwe podkreślenie osobistego stylu za pomocą apaszek polega na umiejętnym ich dopasowaniu do reszty garderoby.
Smycze reklamowe mają swoją historię sięgającą końca XX wieku, kiedy to zaczęły być wykorzystywane jako praktyczne narzędzie do noszenia identyfikatorów. Początkowo ich funkcja była czysto praktyczna. Służyły w głównej mierze do przypinania kluczy lub kart dostępu.
Wybór odpowiedniej odzieży roboczej ma kluczowe znaczenie dla osób pracujących w wymagających warunkach. Oddychające materiały to nie tylko kwestia wygody. Ich zastosowanie ma bezpośredni wpływ na komfort pracy i zdrowie pracowników.
Wybór gadżetów firmowych na eventy to kluczowy element skutecznej strategii promocyjnej. Aby podjąć trafną decyzję, warto uwzględnić kilka istotnych czynników. Po pierwsze, typ wydarzenia ma ogromne znaczenie.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.