Blog kategorie
Blog archiwum
nie pon wto śro czw pią sob
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Firmowa koszulka polo - kiedyś i dziś

Firmowa koszulka polo - kiedyś i dziś

Historia koszulki polo

W latach 20 XX wieku francuski Tenisista Rene Lacoste zaprojektował biała koszulkę z kołnierzem i krótkimi rękawami, która zapoczątkowała nową erę w dziedzinie odzieży reklamowej oraz sportu. Pierwszy raz zaprezentował się w niej w 1926 roku na turnieju US Open. Koszulka Rene była wykonana z bawełny, posiadała guziki oraz miękki kołnierz. W tamtych czasach tenisiście nosi mało praktyczne koszule z długim rękawem oraz długie spodnie. Z tego względu koszulka polo zaprojektowana przez Rene Lacoste wzbudziła ogromne zainteresowanie. Pierwotnie produkowano koszulki polo tylko w białym kolorze przeznaczone wyłącznie dla tenisistów. Dopiero z czasem zaczęto wprowadzać nowe kolory i stosować je w innych dziedzinach sportowych.

Koszulki polo dla pracowników - jak to wygląda dzisiaj

Obecnie koszulki polo stały się bardzo popularnym uniformem pracowniczym. Dzięki swojej charakterystyce wykonania posiadają bardziej formalny wygląd niż klasyczne koszulki t-shirt a są bardziej komfortowe w użytkowaniu niż koszule biznesowe. Firmy bardzo często decydują się na zakup koszulek polo z personalizacją dla swoich pracowników. W wielu przedsiębiorstwach koszulki polo stały się elementem stroju codziennego.

Obecnie firmowe koszulki polo można najczęściej zobaczyć w takich branżach jak:

- handel detaliczny

- gastronomia

 - branża logistyczna i spedycja

 - szkoły i uczelnie

 - władze lokalne

 - branża gastronomiczna

 - eventy i imprezy sportowe

Inne wpisy

Wpisy blogowe

Zastosowanie odzieży ostrzegawczej

Każde ubranie, oprócz tego, że powinno mieć odpowiedni wygląd, ma spełniać także inne zadania. One często również mają wpływ na to, jak odzież się prezentuje. Ważną rolę wygląd odgrywa w przypadku odzieży ostrzegawczej. Ze względu na zastosowanie odzieży ostrzegawczej istotne jest, aby dostosować jej sposób wykonania oraz kolorystykę do tego, jakie funkcje będzie miała do spełnienia.

Termotransfer - na czym polega i jak z niego korzystać?

Do nanoszenia napisów i obrazu na różnego rodzaju powierzchniach wykorzystuje się mnóstwo metod. Każda z nich ma swoje zastosowanie, do którego nadaje się lepiej niż inne, a w przypadku innych materiałów czy potrzeb, lepszy jest inny sposób drukowania. Warto więc znać różne sposoby nanoszenia nadruków na ubrania i korzystać z nich w zależności od potrzeb. Również nadruki termotransferowe mają swoje zastosowanie - w wielu sytuacjach to właśnie one sprawdzają się najlepiej.

 

Infolinia:

Telefon: 505 868 352

Email: kontakt@strefa-logo.pl

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium