Blog kategorie
Blog archiwum
nie pon wto śro czw pią sob
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Firmowa koszulka polo - kiedyś i dziś

Firmowa koszulka polo - kiedyś i dziś

Historia koszulki polo

W latach 20 XX wieku francuski Tenisista Rene Lacoste zaprojektował biała koszulkę z kołnierzem i krótkimi rękawami, która zapoczątkowała nową erę w dziedzinie odzieży reklamowej oraz sportu. Pierwszy raz zaprezentował się w niej w 1926 roku na turnieju US Open. Koszulka Rene była wykonana z bawełny, posiadała guziki oraz miękki kołnierz. W tamtych czasach tenisiście nosi mało praktyczne koszule z długim rękawem oraz długie spodnie. Z tego względu koszulka polo zaprojektowana przez Rene Lacoste wzbudziła ogromne zainteresowanie. Pierwotnie produkowano koszulki polo tylko w białym kolorze przeznaczone wyłącznie dla tenisistów. Dopiero z czasem zaczęto wprowadzać nowe kolory i stosować je w innych dziedzinach sportowych.

Koszulki polo dla pracowników - jak to wygląda dzisiaj

Obecnie koszulki polo stały się bardzo popularnym uniformem pracowniczym. Dzięki swojej charakterystyce wykonania posiadają bardziej formalny wygląd niż klasyczne koszulki t-shirt a są bardziej komfortowe w użytkowaniu niż koszule biznesowe. Firmy bardzo często decydują się na zakup koszulek polo z personalizacją dla swoich pracowników. W wielu przedsiębiorstwach koszulki polo stały się elementem stroju codziennego.

Obecnie firmowe koszulki polo można najczęściej zobaczyć w takich branżach jak:

- handel detaliczny

- gastronomia

 - branża logistyczna i spedycja

 - szkoły i uczelnie

 - władze lokalne

 - branża gastronomiczna

 - eventy i imprezy sportowe

Inne wpisy

Wpisy blogowe

Ile kosztuje nadruk na koszulkę?

Bez wątpienia nadruk na koszulkę jest doskonałym nośnikiem reklamy pomagającym budować świadomość marki, a także pozyskać potencjalnych klientów i kontrahentów. Nadruki mogą być wykonane z wykorzystaniem metod dopasowanej do rodzaju danego zamówienia, które jest wyceniane indywidualnie. Na finalną cenę składa się technika wykonania nadruku i nakład.

Jakie są rodzaje odzieży roboczej?

Odzież robocza to niezbędny element garderoby pracownika, który ma za zadanie chronić go przed różnego rodzaju zagrożeniami, jakie niosą ze sobą wykonywane obowiązki zawodowe. To, kiedy odzież robocza jest obowiązkowa, ściśle określają przepisy BHP. Zazwyczaj odzież robocza jest niezbędna w przypadku pracy przy obsłudze urządzeń i maszyn. W jej skład wchodzą także takie akcesoria jak czapki, rękawiczki, kask czy okulary. Jak wybrać odzież roboczą? Jakie są jej rodzaje?

Czym jest odzież robocza?

W wielu przedsiębiorstwach noszenie odzieży roboczej jest obligatoryjne, gdyż bez niej wykonywanie poszczególnych prac byłoby zarówno niebezpieczne, jak i niekomfortowe dla pracownika. Na rynku znajdziemy setki różnych wariantów odzieży dedykowanej do pracy fizycznej. Różnią się kolorystyką, rodzajem zastosowanego materiału, poziomem odporności na poszczególne zagrożenia, a także fasonem i ewentualnie kolejnymi dodatkami zwiększającymi ich użytkowość. Warto poznać pojęcie odzieży roboczej z bliska i wprowadzić ją do swojego przedsiębiorstwa.

Infolinia:

Telefon: 505 868 352

Email: kontakt@strefa-logo.pl

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium