Jaką odzież firmową wybrać dla pracownika biurowego?
Odzież firmowa jest bardzo ważna w procesie kształtowania tożsamości pracowników oraz kreowania wizerunku firmy. Aby zapewnić pracownikom poczucie przynależności do firmy oraz wpłynąć na motywację do wspólnego tworzenia wizerunku firmy na rynku, należy zadbać o ich wygląd. Odzież robocza dla pracowników biurowych powinna być klasyczna z nutą elegancji. Dlatego najlepszą propozycją są koszule, które idealnie wpasują się w formalny charakter biura, będą prezentowały się niezwykle schludnie i – poprzez personalne znakowanie odzieży – wyróżnią pracowników na tle innych firm. Wybór odpowiedniej odzieży roboczej to także kolejny etap kształtowania marki. Jest więc niezwykle istotny. Koszule wzbogacone kreatywnym znakowaniem z pewnością będą chętnie użytkowane przez pracowników biurowych. Wystarczy odpowiednio dobrać kolorystykę, krój oraz rozmiar, aby zapewnić pracownikom komfort oraz stworzyć zgrany zespół. Zadbaj o wizerunek swoich pracowników oraz firmy, projektując odzież pracowniczą razem z nami!
Jaka odzież robocza dla pracownika biurowego?
W naszej ofercie proponujemy różnorodne warianty koszul męskich oraz damskich. Krój wybranej koszuli powinien być dopasowany do dress code'u firmy, a także indywidualnych cech pracowników. W swojej ofercie posiadamy koszule o kroju prostym, lekko dopasowanym oraz dopasowanym. Każda z nich jest wybierana pod konkretne preferencje i parametry zlecającego.
Krój prosty koszuli pracowniczej sprawdzi się w przypadku osób o niestandardowych wymiarach, np. z większym brzuchem lub kobiet z obfitym biustem.
Krój lekko dopasowany to najbardziej uniwersalny model koszuli dla pracownika biurowego. Delikatnie podkreśla sylwetkę oraz jest niezwykle elegancki. Posiadamy wiele rozmiarów oraz kolorów.
Krój dopasowany to najbardziej elegancki wariant wśród proponowanych koszul. Idealnie nadaje się dla pracowników o wysportowanej sylwetce lub zgrabnej figurze. Rewelacyjnie się prezentuje w każdym wariancie kolorystycznym.
Ze względu na podaną specyfikację proces doboru odzieży roboczej dla pracowników biurowych jest bardzo indywidualnym przedsięwzięciem. Wybierając odzież, warto skonsultować to z pracownikami, tak aby zaprojektowane stroje służbowe przede wszystkim im się podobały i były wygodne w czasie pracy. Jest to niezwykle ważne, ponieważ pracownicy firmy są jej wizytówką.
Co jeszcze?
Poza wyborem kroju istotna jest także kolorystyka odzieży oraz rozmiar. Barwy powinny być wyselekcjonowane odpowiednio do charakteru firmy oraz należy je dobrać tak, aby nie kolidowały z kolorami logo. Najczęściej klienci wybierają jasne koszule, które są uniwersalne i mogą służyć jako odzież służbowa na co dzień. Natomiast rozmiar odzieży roboczej powinien być dobrany indywidualnie. Nie zawsze uniwersalna rozmiarówka jest odpowiednia dla wszystkich, ponieważ każdy z pracowników ma inny typ sylwetki. Najważniejszym aspektem podczas wybierania odzieży roboczej dla pracowników biurowych jest zadbanie o ich udział w tym procesie. Musi to być wspólnie podjęta decyzja – my pomożemy zadbać o to, aby była wykonana na najwyższym poziomie!
Znakowanie odzieży służbowej dla pracowników biurowych
Nadruk na odzieży roboczej dla pracowników biurowych jest zazwyczaj umieszczony na lewej piersi lub kołnierzyku koszuli. Polecamy znakowanie odzieży bardzo popularną metodą haftu komputerowego, który jest niezwykle trwały, co umożliwia długotrwałe korzystanie z odzieży roboczej. Świetnie prezentuje się na niej oraz wyraźnie akcentuje markę. Ze względu na specyfikę materiału nie wykonujemy bezpośrednich nadruków na koszulach, ponieważ mogą one ulec „przeprasowaniu”, niszcząc ostateczny efekt projektowy.
Jako firma Strefa-Logo jesteśmy gotowi nawet na najbardziej wymagające wyzwania związane ze znakowaniem odzieży! Stawiamy na jakość oraz pełną satysfakcję klienta. Zdajemy sobie sprawę, jak ważny jest proces budowania marki oraz zadowolenie pracowników. Pozwól, że Ci pomożemy!