Haft czy nadruk? Dobór odpowiedniej metody znakowania.
Haft czy nadruk? Dobór odpowiedniej metody znakowania.

Twoje logo na wyrobach tekstylnych

Do zdobienia wyrobów tekstylnych stosujemy zaawansowane technologie znakowania. Na etapie przygotowania oferty po wizualnej kontroli logo jesteśmy w stanie określić, która z metod znakowania będzie najbardziej odpowiednia. Głównymi czynnikami, które wpływają na dobór technologii są:

- rodzaj znakowanego materiału

- stopień skomplikowania logo lub grafiki

- wymiary logo lub grafiki

- liczba kolorów

- przejścia tonalne i cienie

- nakład

Kiedy warto zastosować nadruk?

Nadruki stosowane są najczęściej w przypadku bardziej skomplikowanych grafik lub gdy haft komputerowy nie jest zalecany. Trudno dostępne miejsca, duże grafiki lub logotypy z małą czcionką także warto oznakować nadrukiem dla lepszego efektu znakowania. W przypadku produktów wodoodpornych tj. kurtki, warto zrezygnować z haftu komputerowego na rzecz nadruku ze względu na utratę wodoodporności w miejscu znakowania.

Dzięki rozwojowi technologii najnowsze metody nadruków są znacznie trwalsze niż kiedyś. Firma Strefa-logo stosuje ponad 9 różnych metod nadruku: sitodruk. transfer, flex, flex odblaskowy, sublimacja, sublimacja ploterowa, druk DTG, subliflock, flock , naszywki specjalne, nadruk cyfrowy.

Gdzie najlepiej sprawdzi się haft komputerowy?

Produkty biznesowe oraz produkty premium prezentują się znacznie lepiej z haftem komputerowym niż z nadrukiem. Ciekawostką jest, że ze względu na strukturę materiału na polarach firmowych stosujemy wyłącznie haft komputerowy lub naszywki.

Haft komputerowy doskonale sprawdza się w przypadku mało skomplikowanych grafik, bez przejść tonalnych i cieni oraz drobnych elementów trudnych do uzyskania. Warto mieć na uwadze , że w przypadku odzieży zakładanej bezpośrednio na skórę tj.:t-shirt, polo, koszula wykonywanie dużych grafik na plecach haftem komputerowym nie jest dobrym pomysłem-haft przebija strukturę materiału i w przypadku haftu na plecach będzie on podrażniał skórę użytkownika.

Blog chmura tagów
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl