Odpowiednio oznakowana odzież sprawdza się w każdej firmie. Pracownicy zarówno sklepów, hurtowni, jak i firm zajmujących się różnego rodzaju usługami będą o wiele lepiej się prezentować ubrani w firmową odzież. Dlaczego? Co sprawia, że klienci przykładają tak dużą wagę do ubioru pracowników? Odbiór Twojej firmy oraz jakości jej usług zazwyczaj ma miejsce już w pierwszych chwilach kontaktu z klientem. Jeśli osoba nie jest świadoma jakości, klasy Twojej marki, widok eleganckiego pracownika, ubranego w odpowiednią odzież (np. koszulki, czy polary z logo firmy), pozwoli bardzo szybko zbudować z nim pozytywną relację. Ma to ogromny wpływ na rozpoznawalność firmy, z tego powodu stanowi jedną z najlepszych form reklamy. Jeśli klient odebrał pozytywne pierwsze wrażenie po kontakcie z pracownikami firmy, to jest większa szansa, że skorzysta z jej usług. Ma to również swoją drugą stronę. Znakowanie odzieży reklamowej, która jest rozdawana w ramach fantów klientom czy nawet partnerom biznesowym, pozwala w szybki sposób nie tylko dotrzeć do większej ilości ludzi potencjalnie zainteresowanych Twoimi usługami, ale również budować świadomość marki z obecnymi klientami. Jeśli będą kojarzyć Twoją markę z miłymi, przyjemnymi chwilami życia codziennego, to istnieje duża szansa, że na stałe wkroczą do grona Twoich odbiorców. Jak widzisz, jest wiele powodów, aby znakować odzież.
Znakowanie odzieży roboczej a przepisy
Jedną z rzeczy, która początkowo może stanowić wyzwanie, jest zastanowienie się nad przepisami dotyczącymi znakowania odzieży. Podstawą dla zrozumienia prawa w tym wypadku jest znakowanie odzieży włókienniczej w sposób przejrzysty, czytelny dla klienta. W polskim prawie dopuszczalne są wszelkie rodzaje znakowania tekstyliów. W Strefie-Logo możesz znaleźć między innymi takie usługi, jak niezwykle trwały haft komputerowy, znakowanie technologią sublimacji, sitodrukiem, prasowanką na koszulce oraz wiele innych. Oferujemy również doskonale przystosowaną do znakowania odzież, która spełnia wszystkie prawne wymogi dla firm względem odzieży roboczej, jak i takiej, którą możesz podarować klientom w prezencie. W świetle prawa podczas znakowania ważne jest również zachowanie higieny odzieży oraz materiału, którym będzie znakowana w celu troski o zdrowie pracowników i klientów. Znakowanie odzieży a przepisy nie jest więc tak skomplikowaną rzeczą, jak mogłoby się wydawać. Dowolność dla właściciela firmy na tym polu pozwala korzystać z każdej formy znakowania. Należy jednak pamiętać, że warto dopasować formę nadruku do wymagań i funkcji, jaką ma spełniać.
Jakie wybrać znakowanie odzieży reklamowej, a jakie odzieży roboczej?
Ze względu na to, że na rynku jest wiele rodzajów znakowań ubrań, łatwo się w tym pogubić. Przygotowując plan znakowania tekstyliów, należy przede wszystkim zastanowić się nad ilością zamawianej odzieży, ręczników, czapek czy T-shirtów dla pracowników. Jedną z najpopularniejszych form znakowań jest haft komputerowy. Zamówienia tego typu są błyskawicznie realizowane, a ponadto niezwykle trwałe, odporne na uszkodzenia mechaniczne, takie jak ścieranie czy płowienie. Przy odpowiednim zapotrzebowaniu można nawet otrzymać nadruk 3D czy też ognioodporny. Jego szerokie pole zastosowania i możliwości czynią go idealnym na odzież pracowniczą. Warto zaznaczyć, że ma on jeden minus - nie sprawdza się przy konieczności oznakowania dużych gabarytowo tekstyliów. Jeśli planujesz znakowanie odzieży reklamowej czy roboczej, powyżej 30 sztuk, najbardziej wydajna będzie forma sitodruku. Tworzy trwałe logo poprzez zabarwienie materiału i zespolenie danego koloru z jego strukturą. Warto również zwrócić uwagę na dobór samej odzieży. W Strefie-Logo znajdziesz profesjonalną odzież zarówno reklamową, jak i roboczą o odpowiednio przystosowanych do ich funkcji parametrach. Odzież bowiem warto dopasować pod względem warunków, w jakich będą znajdowali się pracownicy, a także tego, czy jest to praca fizyczna, na przykład na budowie, czy też w sklepie. W Strefie-Logo spotkasz się z profesjonalną obsługą klienta - specjaliści wykonają dla Ciebie kosztorys oraz doradzą w kwestii odpowiedniego doboru tekstyliów i sposobu ich znakowania.