
-
od
do
Czapki z daszkiem reklamowe
Czapki reklamowe z daszkiem to jeden z najpopularniejszych gadżetów. Jest niedrogi, praktyczny i umożliwia realizację wielu projektów graficznych. Jest odpowiedni w wielu sytuacjach.
- Jako element zestawu ubrań roboczych na lato – dla kurierów, ogrodników itp. Oczywiście w ofercie znajdują się oprócz tego również czapki zimowe!
- Jako część zestawu sportowego dla szkół/drużyn/klubów sportowych.
- Jako gadżet idealny na targi czy imprezy branżowe.
Oczywiście możliwości jest o wiele więcej. Takie czapki z daszkiem reklamowe nie tylko chronią przed słońcem, ale również budują świadomość marki. Jest to kwestia istotna zwłaszcza w pracy z klientem. Jakie są zalety takiego wyboru?
Czapki reklamowe z daszkiem – dlaczego warto
- Chronią głowę przed zanieczyszczeniami, wiatrem, opadami czy promieniowaniem słonecznym. Dzięki temu praca jest bardziej komfortowa i efektywna.
- Nasze czapki wykonane są z bawełny, więc są wystarczająco przewiewne, naturalne i odprowadzają nadmiar wilgoci. Są dostępne nie tylko w wersji letniej, ale też zimowej. Niektóre modele mają również haftowany wywietrznik i poliestrową siateczkę, która pozwala skórze głowy oddychać.
- Za pomocą metalowej bądź plastikowej klamry umieszczonej z tyłu można je dopasować do głowy. W ofercie dostępne są modele 5- i 6-panelowe.
- Pomagają budować świadomość marki.
- Możliwa jest realizacja wielu projektów – od loga firmowego po te bardziej skomplikowane.
- Można na nich zastosować wiele różnych metod znakowania.
Metody znakowania czapek reklamowych z daszkiem
Jedną z zalet tego gadżetu jest możliwość zastosowania różnorodnych technik znakowania – wszystko zależy od planowanego efektu. Najczęściej pojawiającym się elementem jest logo szkoły/firmy/klubu sportowego z przodu, na daszku bądź z boku. Można zdecydować się na jedną z wielu możliwych technik realizacji.
- Haft. To trwała metoda. Nicią wyszywane jest komputerowo wybrane, wypukłe logo. Nie niszczy się podczas prania. Można zastosować złote bądź srebrne nici, by uzyskać jeszcze lepszy efekt.
- Sitodruk to utrwalenie wybranego wzoru na tkaninie za pomocą farb drukarskich. Jest to trwała metoda pozwalająca zrealizować nawet skomplikowane projekty.
- Transfer to z kolei sposób na przeniesienie wzoru z foli na materiał za pomocą specjalnej prasy. Umożliwia dokładne odwzorowanie rysunku na materiale i to w pełnej gamie kolorów.
- Flex – czyli wgrzewanie wybranego, wyciętego z folii wzoru w materiał. Nadaje się do realizacji jednokolorowych projektów – na przykład imienia na daszku czapki.
- Naklejka epoksydowa – to świetne rozwiązanie, gdy planuje się umieścić niewielkie logo na czapce. Trwała, trójwymiarowa i nie niszczy się podczas prania. Metoda ta polega na tym, że wzór zabezpiecza się niewielką ilością żywicy epoksydowej. Powstaje niesamowity, trójwymiarowy efekt. Dodatkową zaletą jest odporność na wilgoć.
Niezależnie od stopnia skomplikowania projektu efekt na pewno przewyższy oczekiwania. Co więcej, z racji swojej wygody czapki reklamowe z daszkiem są często i chętnie noszone również poza firmą. Z całą pewnością będzie to sprawdzona inwestycja.









